Претражи овај блог

четвртак, 31. октобар 2013.

Голф - карбуратор

Пре неки дан карбуратор на голфу (1300, 1981.) је почео да се понаша необично - мотор је јако лоше радио на леру, није могао да се наштелује. Осим осталог пукло је једно црево за потпритисак (промењено), мембрана коректора сауга била је потпуно тврда и делимично порозна (промењено), дихтунг поклопца се распао (замењен), карбуратор је повремено преливао (додата шајбна испод игличног вентила). Унутрашњост је испрана спрејем. Гумице на шрафовима за штеловање лера и ваздуха биле су потрошене (промењене). Сада је на први поглед све у реду, мотор лепо ради на леру, али ми се чини да и даље нешто није баш како треба јер чудно реагује на подешавање лера и ваздуха. Могуће је да је унутра остало још неког труња... Карбуратор је Solex 34 PICT-5 са ручним саугом.

Касније се показало да је гумено постоље карбуратора порозно и туда је улази фалш ваздух. После измене мотор поново ради нормално.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.