Претражи овај блог

недеља, 24. јануар 2016.

Искра регулатор 8125

Ево још једне Искре. Машина је одлично очувана али су оба рукавца осовине анкера поломљена па сам морао да то поправим.
Пречник рукаваца је 0,6мм. Прво сам избио осовину из главчине која носи ручицу клатна. Ради тога сам направио провизорни наковањ, као на слици. 



Осовиницу сам одгрејао, па сам на стругу прво забушио забушивачем а затим избушио бургијом 0,5мм око 2мм у дубину. Онда сам од клавир жице 0,58мм направио провизорну бургију (само сам наоштрио на врху) и проширио рупу, у коју сам затим набио парче клавир жице 0,6мм дужине 5мм, помоћу провизорно направљеног наковња. На крају сам крај новог рукавца дотерао фином турпијом.










Сада је машина исправна, и треба само да се очисти и подмаже пре уградње. Недостају клатно, чекрк и тег.


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.