Јуче сам Београдпуту мејлом пријавио квар семафора. Одмах сам добио повратну информацију о примљеној пријави, а данас сам добио поруку да је пријава прослеђена надлежној служби и да ће одмах реаговати. Квар је убрзо потом и отклоњен - од пријаве до поправке није прошао ни цео дан што је заиста брзо.
У данашње време брзих комуникација већина служби за одржавање градске инфраструктуре пружа могућност пријаве квара електронском поштом. Грађане не кошта ништа да уочене недостатке пријаве, и било би добро да то раде. Раскрсницом пролазим сваког дана а зелена стрелица на семафору не ради најмање недељу дана. Дакле нико то није пријавио а ту пролази велики број кола. У граду постоји много семафора, не знам да ли постоји могућност даљинског надзора. Претпостављам да код старијих семафора тога нема и служба која их одржава ослања се или на редовне обиласке или на пријаве. Дакле такве ствари треба пријавити да би се квар што пре отклонио. На исти начин могу се пријавити рупе, цурење воде и слични кварови.
Зато пријавите оно што видите - не кошта ништа а може да помогне.
У данашње време брзих комуникација већина служби за одржавање градске инфраструктуре пружа могућност пријаве квара електронском поштом. Грађане не кошта ништа да уочене недостатке пријаве, и било би добро да то раде. Раскрсницом пролазим сваког дана а зелена стрелица на семафору не ради најмање недељу дана. Дакле нико то није пријавио а ту пролази велики број кола. У граду постоји много семафора, не знам да ли постоји могућност даљинског надзора. Претпостављам да код старијих семафора тога нема и служба која их одржава ослања се или на редовне обиласке или на пријаве. Дакле такве ствари треба пријавити да би се квар што пре отклонио. На исти начин могу се пријавити рупе, цурење воде и слични кварови.
Зато пријавите оно што видите - не кошта ништа а може да помогне.
Ponekad im samo treba malo više vremena ali treba biti uporan :)
ОдговориИзбриши