Претражи овај блог

понедељак, 17. октобар 2016.

Југо - волан

При окретању волана почео је да се чује чудан звук гребања, па сам скинуо волан. Зазор између волана и пластике која носи прекидаче ("ракету") је био сувише мали па је волан гребао ту пластику и направио удубљење. Осовина волана пролази кроз цевасти носач који на крајевима има биксне, али како осовина има исти пречник може аксијално да се помера у носачу. Оба краданска зглоба имају фиксна места на осовинама волана и летве тако да положај летве одређује положај волана. Како су прекидачи везани на цевасти носач, подешавање зазора се врши померањем цевастог носача горе-доле а шрафови који га држе имају шлицоване рупе. Да бих ово подесио скинуо сам доњи део облоге волана и попустио две матице М8 које држе цевасти носач за каросерију, и два шрафа М6 који спајају носач са конзолом (завршава се доле код педала). Ти шрафови М6 су са главом која се откида  при монтажи (вероватно нека врста осигурања од лопова) па сам их отпустио клештима и наравно заменио обичним шрафовима како бих могао да их стегнем. Сада је зазор нормалан.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.