Претражи овај блог

понедељак, 16. јануар 2017.

Буба - трокирање и прикљученија

Повремено се дешава да мотор јако лоше ради на ниском броју обртаја - не прима гас, хоће да се угаси при додавању гаса, а при обртајима преко 2000 ради боље али такође се осећа недостатак снаге. Кад се мало загреје ситуација је боља али и даље није добро. Све ми је говорило да је карбуратор прљав и да је неки канал запушен.
Данас сам скинуо карбуратор и проверио унутра - дизне су чисте и проходне као и канали, све изгледа нормално. После чишћења платина мотор је прорадио како треба. Поред тога сам променио и луле свећица од којих је једна била јако лоша (само што се није распала а изнутра је било корозије).

Да ли је проблем решен показаће време. Најчудније је што се ово дешавало повремено, а онда је само од себе нестајало. Не могу да повежем то ни са температуром ни са влагом а изгледа да је ипак до паљења. Обртомер није показивао никакве нерегуларности што ми је говорило да је паљење добро, али ето...

17.1.2017.

Јутрос је мотор радио одлично али на повратку кући су се опет јавили проблеми, гори него икада. Све до скретања из Булевара у Мите Ружића је мотор јако лоше радио а онда се рад мало поправио и после је мање трокирао али и даље је постојао проблем. Кад сам дошао кући покушао сам променим капу, руку, бобину, преспојио сам платине класично, стављао сам и друго електронско паљење - све без резултата. Онда сам посумњао на пумпу па сам и њу променио али је друга пумпа била неисправна па ауто више уопште није хтео да упали. Отварао сам карбуратор и вадио иглични вентил - све је у реду. Вратио сам стару пумпу и одједном је све прорадило како треба! Мистерија и даље није решена... Како је време лоше ауто сам паркирао па чекам да се мало пролепша како бих могао да коначно утврдим узрок. Делује ми као да је паљење исправно и да недостаје горива. Резервоар је пун али када сам скинуо црево са пумпе није цурио, чини ми се да би требало. Могуће је да је негде цевовод запушен. Резервоар сам отварао и сито је сасвим чисто. Филтер сам такође скидао и проверавао, и он је проходан. Могуће је да је усисно црево испод мотора порозно, али ми ипак не изгледа тако... Потребно је још времена да се пронађе квар.

4.2.2017.

Ради ограничења квара уградио сам манометар за бензин. Направио сам т-комад (рачву) па сам на улаз карбуратора прикључио манометар од апарата за мерење крвног притиска. Измерио сам да је притисак око 150-160 мм живиног стуба што је око 0,2 атмосфере што је прописани притисак. Ако се приликом појаве трокирања притисак промени то ће бити значајна информација...

2.5.2017.

Манометар сам скинуо, све време је притисак био нормалан а мотор је радио исправно. Нисам успео да установим шта је био проблем...

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.