Претражи овај блог

петак, 5. мај 2017.

Буба - лимарија

Кућиште резервног точка је почело да се распада од корозије, па је дошло време да га поправим. Када сам купио ауто ту је било доста корозије али сам то очистио и офарбао, па је издржало још десетак година.



Пре 9 година када сам фарбао ауто, фарбар је то место закрпио али је после само пар месеци почела да се појављује корозија. Тада сам то очистио и офарбао, међутим пре пар месеци сам приметио да је лим на дну потпуно труо. Све труле делове сам исекао, искројио од поцинкованог лима и занитовао поп нитнама. На спојевима (преклопима) сам стављао средство за заптивање спојева (Body 999) тако да не може да улази вода, чиме се спојеви штите од корозије. Преклопи су у ауто-лимарији увек жариште корозије јер је енмогуће заштити лим на том месту - каква год да је заштита изгореће при варењу тако да на споју остаје го лим, који пре или касније корозира.
Да бих пришао предњем везном лиму, морао сам да скинем оба крила чиме сам открио још трулих делова - на десном крилу је сам предњи шпиц иструлио па сам то поправио, а кућиште фара је на дну потпуно пропало па сам и то закрпио. Такође сам морао да направим нови носач где се шрафе фар и розетна, а направио сам га од месинганог лима дебљине 2 мм на који сам залетовао две месингане матице, М4 и М5. Крило сам ново монтирао приликом фарбања.
Лево крило је старо, а корозија се појавила на више места - кућиште фара је много пропало па сам морао да ставим неколико закрпа. На доњем левом делу око розетне је било много корозије и појавила се рупа, па сам ту нанео течни метал, како би се успорио процес корозије. Остало је још пар места на самом рубу која ћу поправити другом приликом.
Старо крило је далеко теже што значи да је лим дебљи. Сем тога лим је и тврђи и много спорије корозира - на новом крилу је лим који врло брзо корозира ако напрсне фарба. Квалитет лима је очигледно далеко лошији.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.