Претражи овај блог

петак, 23. јун 2017.

Буба - сауг

Сауг је почео да се заглављује. Ово сам одавно приметио али је у почетку заглављивање било сасвим благо а онда је почело да се повећава да би јутрос сауг потпуно остао заглављен, нисам могао да га вратим ручицом већ само директно на карбуратору. У почетку сам мислио да је до сајле, али сам скидањем поклопца карбуратора установио да се заглављује сам лептир у грлу. Услед металног кућишта филтера за ваздух који при дну има једну шелну којом се држи за грло карбуратора, и услед тога што сам ја то претерано стегао, грло се деформисало па је лептир почео да се заглављује ако се затвори више од пола. Шабером сам скинуо по мало материјала са сваке стране на местима заглављивања тако да сада све нормално ради. 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.