Претражи овај блог

субота, 28. јул 2018.

Шпалетне на балконским вратима

На спољним ивицама балконских врата је малтер отпао, па сам коначно решио да то поправим. Малтер је кречни и после скоро 60 година је постао трошан, највише од утицаја сунца и кише. Обио сам све што је било трошно, добро очистио и опрао водом. На ивицу сам причврстио летву како би остала ивица и да би имао репер нивоа. Замесио сам продужни малтер са ситним песком гранулације 0 у односу 3:1:1. Креч је хидратисани а цемент марке 32.5.

1.8.2018.

Радови теку споро, на десном балкону сам пронашао велику рупу у зиду осталу од уградње врата па само извадио комаде цигле којима је рупа била сасвим провизорно попуњена (скоро без малетера) и све унутра очистио. Мораћу да нађем још неке комаде да то испуним како треба. Овде је доста малтера пропало па сам обио више него на левом балкону.

На местима су се појавиле мале пукотине, претпостављам да је проценат цемента био превелики. Можда је требало заливати како би се избегло пуцање.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.