Претражи овај блог

среда, 12. децембар 2018.

Југо - манжетна летве волана

После непуних 6 месеци поново је цркла манжетна - пукла је код мале шелне. Гума нема ситне пукотине, могуће је да сам шелну мало јаче стегао али не верујем да је зато пукла, рекао бих да је у питању лош квалитет. Овог пута сам нашао квалитетније италијанске манжетне (Aкрон). Поред тога додао сам металну калоту која ће смањити угибање на том месту које је слаба тачка, па би то требало да продужи век манжетне.

26.12.2018.

Из неког разлога је порастао притисак у летви и манжетне су се надуле, а исцурило је и мало уља. Попустио сам шелну да изађе ваздух, сада су манжетне повратиле облик али ми није јасно одакле повећани притисак. Можда је унутра превише уља, јер ја сам сипао прописану количину (0,14 литара) а вероватно да није сво уље исцурило већ је нешто остало унутра.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.