Претражи овај блог

среда, 25. децембар 2019.

Бушилица Искра

Приметио сам да неће да ради у вертикалном положају, претпоставио сам да је проблем у прекидачу који сам већ поправљао. Унутра постоје два прекидача - један се активира чим се притисне тастер, а други на крајњем положају када се кратко спаја регулатор тако да ради пуном снагом. Када сам отворио прекидач, установио сам да су контакти делимично нагорели али је све изгледало исправно. При покушају склапања опруга је избацила два врло мала пластична делића преко којих врши притисак на контактне плочице. Делићи су наравно изгубљени и нисам ни покушао да их тражим јер су веома мали. Зато сам са спољне стране зашрафио мали микро-прекидач и ставио једну полугицу од месинганог лима преко које се активира. То је прорадило али је проблем са вертикалним положајем остао - бушилица и даље није радила у неким положајима. На крају сам установио да је од почетка квар био у самом каблу - најчешћи и најглупљи квар који се дешава код свих покретних електричних уређаја - услед савијања дође до прекида у каблу. Када сам га скратио све је прорадило.
Ово је упозорење и подсећање да при отклањању кварова увек треба поћи од најједноставније могућности, и никада је не треба заборавити. 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.