Претражи овај блог

субота, 22. август 2020.

Југо - квачило

 Дошло је време да се поново мења квачило. Од пре сам имао ламелу којој сам променио облоге, али када сам скинуо мењач установио сам да је потребно променити цео сет - на ламели су облоге дошле до нитни на страни корпе, притисна плоча је на тим местима изрисована, пипци звездасте опруге су се потпуно појели на месту контакта са друк-лагером а он се распао када сам скидао мењач јер се прстен био заглавио и залепио за пипке опруге. Све је дакле дотрајало. Исто као и претходни сет и овај је прешао око 115.000 километара, али се код њега није укопао прстен друк-лагера у пипке. Претходни сет је био Руен а овај је Рам Застава.








Приликом покушаја монтаже су се нутови у срцу ламеле наштавковали (спојничка осовина је далеко тврђа од срца) па никако нисам могао да вратим мењач на место. Ламелу сам поново скинуо и наштавковане нутове истурпијао тако да је после овога мењач нормално наишао на место.

Поред тога сам променио и семеринг спојничке осовине (дихтунг носача друк-лагера и семеринга сам исекао од папира) као и обе манжетне полуосовина јер су старе цуриле. Нове манжетне су Трајал и Крагуј али сам убацио металне носаче семеринга који имају јако мали зазор, за разлику од оригиналних пластичних са којима и нов семеринг брзо процури.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.