Претражи овај блог

петак, 11. јун 2021.

Годишњак Керн


 Овај сат имам јако дуго али сам тек сада нашао времена да му се посветим. Све сам детаљно исполирао (било је много прљавштине и корозије), машина је била подмазана зејтином који се наравно ужегао па сам морао да то све очистим. Прво сам те делове опрао зграсом а онда у ултразвучној кадици, али сам на крају ипак морао меиснганом четком да скинем остатке ужеглог зејтина. Федерхаус сам отворио и све детаљно очистио, на федеру је такође било ужеглог зејтина. 

После састављања ход клатна није прелазио 3/4 круга са малим пребачајима, али када сам уместо старе и деформисане опруге клатна ставио нову ход се повећао на пун круг са око 45 степени пребачаја. Остаје још само да се подеси ход јер изгледа да касни, опругу би требало мало скратити.

Машина је старог типа, широка, са стубићима са кајлама на задњној страни. Све месингане делове сам исполирао јер је било много корозије. Клатно сам раставио и исполирао такође.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.