Претражи овај блог

уторак, 13. јул 2021.

Дипон

 Овај упаљач је дошао растурен - извађена чивија шарке поклопца, на горњем делу су били отпуштен шраф а дизна заломљена. Дизну сам променио, али је у међувремену пукла опруга (мала зашрафљена каква се некада виђа на малим женским моделима) па сам ставио горњи део од другог упаљача са нормалном опругом. Такође сам заменио и гурач кремена као и потискивач поклопца. Поклопац није хтео сасвим да се затвори јер је ролна имала локер а била је и споља оштећена те сам направио нову од електроде за варење од 2,5 мм. Доња дизна је пуштала па сам је отворио и заменио гумицу. Сада је све углавном исправно мада горњи део није баш најбоље очуван.

15.8.2021.

Поклопац се не затвара добро, ролница је поједена после врло кратке употребе. Установио сам да је чивија крива и да је ролница била заглављена. Направио сам нову а чивију сам исправио. У механизму са полугицом која се ослања на ролницу је недостајала куглица па сам је ставио. Сада се ролница окреће и поклопац се нормално затвара.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.