Претражи овај блог

четвртак, 17. март 2022.

Југо - пумпа за уље

Око 130.000 километара после промене пумпе за уље је пукла осовиница за погон пумпе и разводника. Оригинална пумпа има лежиште за осовиницу пречника 10 мм, док ова заменска (Магнети Марели из Аргентине) има 11 мм. Да ли је предвиђена за дебљу осовиницу не знам, али та рупа није у оси са лежиштем зупчаника. То би могло да се обради и да се набије биксна тако да се мера сведе на 10 мм. Могуће је да је то изазвало вибрације и после дуже употребе је дошло до замора материјала и лома.



Поред тога ланац изгледа прилично потрошен па сам ставио нови, али ни он није много бољи и већ има зазора. Осовиница шпанера је била расклимана (тамо где је закована за носач) па је то онемогућило шпанер да потисне ланац како треба, услед чега се стално чуо на леру. To сам поправио и уградио нови ланац, тако да сада нема зазора. 
Од две оригиналне (21. мај) сам саставио једну пумпу тако да је чеони зазор зупчаника испод 0,2 мм што је горња граница. Зазор осовине погонског зупаника у лежишту не прелази 0,07 мм а аксијални зазор је око 0,08 мм што је у дозвољеним границама. Пумпа ради добро и притисак је добар. Сем тога сам ставио и други картер јер је стари цурио на навоју чепа. 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.