Претражи овај блог

уторак, 28. јун 2022.

Тротинет

 На споју цеви волана и зглоба за склапање се појавио зазор па се волан доста климао. Тај спој је изведен прилично непрецизно, зазор постоји а све држе заједно четири инбуса М5 са упуштеном главом. Како је то већ више пута притезано инбуси су похабани па сам их заменио новим (квалитета 10.9) и сада више нема климања. Тротинет је солидно направљен али су спојеви доста слаби и машински лоше изведени, па се шрафови отпусте и све почне да се клима... Поред тога квалитет шрафова је недовољан као и димензије, да су били бар М8 то се не би дешавало.

28.7.2022.

Шрафови су се убрзо расклимали, фабрички је тај спој залепљен што наравно не може да буде трајно решење. Први модели су имали само једну нитну у виду ексера, што се показало недовољним па су прешли на 2 а затим и на 4 шрафа што је такође недовољно. Шрафове сам сада извадио и натопио супер лепком, а са стране сам избушио рупу пречника 5 мм и набио федер-чивију, требало би да сада буде добро. Проблем је у томе што је тај трн на који наизлази цев сувише кратак а зазор је велики - конструктивно решење је сасвим лоше. Лепком су покушали да анулирају зазор али то није трајно решење јер је оптерећење велико, у суштини је претерана штедња узрок. Да је трн дужи (бар три пречника цеви, нема ни 3/4) и да је машинска обрада боља тј. да је зазор минималан, то се не би дешавало. 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.