Претражи овај блог

понедељак, 2. фебруар 2015.

Осовиница полице гепека

Шкода фабија, 2008. Откинута осовиница полице гепека. Осовиница је изливена изједна са пластичном страницом тапацирунга и немогуће је променити без промене целе странице, која је вероватно јако скупа а није је ни лако променити. Зато сам направио ову једноставну импровизацију која ће да замени одломљени део.



Једну обичну шајбну од 12 мм сам разбушио на 14 и у њу сам ставио парче челичне цеви. То сам хартлетовао и офарбао. На шајбни сам избушио и упустио 6 рупа за шрафове, тако да ће носач бити зашрафљен споља на пластичну страницу. Пластика је јако танка тако да сам предвидео мале плех шрафове дебљине 2,2 мм. Шрафове ћу још и да залепим па ће то ваљда да држи... Све зависи колико је пластика тврда. Било би много боље да могу изнутра да се ставе матице али је све то потпуно затворено. Матице би могле да се ставе једино ако се скине цела страница што ће на крају морати да се уради ако ови плех-шрафови не буду држали.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.