Претражи овај блог

недеља, 16. август 2015.

Југо - давач притиска уља

Давач притиска сам променио пре око 7 година и сада је опет време да се мења. Сем што уље цури, такође се дешава да давач не ради то јест не пали се увек лампица када се да контакт. Претпостављам да је узрок у запрљаним контактима јер је уље ушло иза мембране и дошло до контаката за паљење сијалице. Давач је за стари модел и има навој М12х1,5 док новији модели имају навој М14х1,5.

Како сам већ хтео да уградим манометар, требало би да направим рачву која ће омогућити да се на прикључак на блоку повежу и давач за лампицу и давач (сонда) за инструмент. Давач за инструмент има навој М14. Уместо оригиналног давача за лампицу могао бих да искористим неки са навојем М10х1 какви се уграђују у многа немачка возила, видећу још...

23.8.2015.

Ево коначно и рачве. Искористио сам тело неког ек-вентила и тело старог давача притиска. Са стране сам урезао М10х1 и М14х1,5 а на део са навојем 3/8 сам заврнуо обрађену матицу и све заједно хартлетовао у тело старог давача.




Рачва спремна за монтажу.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.