Претражи овај блог

петак, 9. октобар 2015.

Буба - километар сајла

Сајлу тахометра или километар сајлу сам мењао пре десетак година мислећи да је она узрок сталним вибрацијама казаљке тахометра. Она заправо јесте узрок али не сама неисправност сајле, већ то што није подмазана. Сајла се код бубе не извлачи из бужира па се тешко помазује. Пробао сам сипам уље али оно јако споро пролази, а сем тога кратко траје јер је ретко па брзо нестане.


Трајно решење је једино подмазати је машћу, али како је сајла затворена то је једино могуће под притиском, мазалицом. Зато сам направио овај прикључак помоћу кога се сајла може подмазати, али је мука што је зазор мали па маст јако споро пролази. Мора да се подмазује сасвим полако и на крају је резултат добар - нема више осцилација казаљке... Надам се да ће маст дуго да траје.

15.10.2015.

Како сам претерао са подмазивањем вишак масти је изашао из сајле и ушао у тахометар. Маст је доспела у лонче па је казаљка реаговала успорено, а кад би маст доспела између магнета и лончета казаљка би почела неконтролисано да скаче.
Извадио сам цео тахометар и отворио га. Маст сам очистио и сада би требало да буде у реду, сем ако још масти не доспе унутра (надам се да је вишак изашао).

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.