Ево једног новијег уређаја. Услед нечистоће мотор се заглавио па донео колега да покушам да то поправим. Конструкција је веома чудна и рекао бих да то уопште није немачка конструкција. Израда свакако није.
Уређај је направљен у Словенији, на мотору нема ознаке произвођача, техничка решења су веома климава и нежна. Уместо индустријског микропрекидача направљено је обично контактно перо које притиска платична шипкица. Све ми то личи на кинески "генерички" уређај наручен у некој великој фабрици али означен логотипом BOSCH. Међутим мотор је цео од метала што ме је јако изненадило, чак су и носачи биксни метални што нисам видео на новијим моторима те величине. Заштита од прашине уопште не постоји што је велики конструктивни недостатак - испод ножа прашина лако доспе у горњу биксну, што се овде и десило, услед трења сагори и осовина се заглави. Никакав дихтунг не постоји, чак нема ни лавиринтског заптивања. Проблем се лако реши чишћењем али уређај није баш лако отворити а ни склопити јер је сасвим необичне конструкције.
Једина два шрафа спајају делове мотора, доњи поклопац држе зупци а сам мотор у кућишту држе два јако нежна и слаба пластична носача.
4.5.2016.
Идентичан уређај, идентичан проблем - млевен је шећер који услед незаптивености ушао у горњу биксну мотора и осовина се потпуно заглавила. Очистио сам и подмазао па сада ради.
7.9.2016.
Уређај из децембра се опет вратио услед истог узрока - шећер...
Уређај је направљен у Словенији, на мотору нема ознаке произвођача, техничка решења су веома климава и нежна. Уместо индустријског микропрекидача направљено је обично контактно перо које притиска платична шипкица. Све ми то личи на кинески "генерички" уређај наручен у некој великој фабрици али означен логотипом BOSCH. Међутим мотор је цео од метала што ме је јако изненадило, чак су и носачи биксни метални што нисам видео на новијим моторима те величине. Заштита од прашине уопште не постоји што је велики конструктивни недостатак - испод ножа прашина лако доспе у горњу биксну, што се овде и десило, услед трења сагори и осовина се заглави. Никакав дихтунг не постоји, чак нема ни лавиринтског заптивања. Проблем се лако реши чишћењем али уређај није баш лако отворити а ни склопити јер је сасвим необичне конструкције.
Једина два шрафа спајају делове мотора, доњи поклопац држе зупци а сам мотор у кућишту држе два јако нежна и слаба пластична носача.
4.5.2016.
Идентичан уређај, идентичан проблем - млевен је шећер који услед незаптивености ушао у горњу биксну мотора и осовина се потпуно заглавила. Очистио сам и подмазао па сада ради.
7.9.2016.
Уређај из децембра се опет вратио услед истог узрока - шећер...
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.