Претражи овај блог

понедељак, 19. децембар 2016.

Карбуратор - носач емулзионе цевчице

На карбуратору Solex 28 PCI је пукао носач емулзионе цевчице још кад сам га купио и хтео да очистим. Носач је од шпиалтера и на врху је истањен где је урезан навој па је довољно мало јаче стегнути дизну за ваздух да шпиалтер пукне.

 На слици су стари поломљени носач и нови који сам направио. Поломљени носач сам покушао да закрпим, без успеха...







Кажу да је то слаба тачких тих иначе врло добрих и једноставних карбуратора који су се сем на буби користили и на многим другим колима педесетих година, у различитим варијантама. Материјал је био далеко квалитетнији од новијих карбуратора, боље држи навој и не деформише се много.

Уместо оригиналног нашао сам сличан носач па сам уградио њега, али сам сада направио нови носач од месинга. Релативно једноставан посао на стругу, направио сам га од месинга пречника 10 мм тако што сам га избушио осно, урезао навој, обрадио потребне пречнике и урезао навој, и избушио радијално 4 рупе. Носач се набија у тело тако да пречник рукавца за набијање треба обрадити тачно на 6,97 мм док остали пречници нису критични. Носач није баш сасвим идентичан али требало би да функционише.


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.