Претражи овај блог

уторак, 31. октобар 2017.

Зидни сат без имена

Овај безимени сат има само механизам за рад, плоче су релативно танке и трапезног су облика. Неко је правио вођицу клатна али је отвор за чивију анкера оставио без зазора па услед заглављивања сат није уопште могао да ради. Када сам то мало проширио сат је прорадио нормално. Квалитет машине није нарочито висок, зупчаници су са бошевима и анкер је са повретним трзајем. Има федерхаус. Локера нема.

1.11.2017.

Како је фрикција за подешавање казаљки била лабава, додао сам један федер и избушио осовину па ставио шајбну и осигурач. Да сам могао фрикцију бих поправио али је то направљено прилично примитивно па нисам успео да поправим, техничко решење је лоше јер опружна таласаста шајбна ствара притисак што је недовољно. Ради тога сам морао да раставим машину па сам је и очистио, све је у доста добром стању. Поред тога сам ставио пар шајбни на осовину велике казаљке као и на међузупчаник за погон велике казаљке јер су аксијални зазори били превелики.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.