Претражи овај блог

уторак, 31. октобар 2017.

Мали стони немачки сат

Овај мали немачки сат има машину за рад, звоно нема. Нема имена произвођача. Направљен је вероватно пре рата, на машини је сем других бројева утиснуто и 32 што би могла бити година производње (1932.). Ласо сам исправио и формирао како треба тако да сада ради. Деформација је била мала али довољна да други круг опруге додирује регулатор што је изазивало стајање и журење. Поред тога је федер за рад прилично примитвно прекован (на преклом са нитном) па је стога кратак. Федер сам променио, ставио сам неки од румунског малог будилника Викторија и требало би сада да ради бар 36 сати.




Сат је много каснио па сам морао да мало увучем ласо. Такође сам подесио положај баланса у односу на ласо.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.