Ова пластична чаура стоји код ручице мењача и води конзолу бирача брзина. Током времена чаура је пукла тако да је конзола изгубила прецизно вођење - пречник конзоле је 22 мм а рупа у носачу је за око 4-5 мм већа, тако да је сем великог зазора ручице било отежано убацивање у прву брзину.
Промена чауре није једноставна - прво мора да се демонтира гумени зглоб који спаја конзолу бирача са бирачем на страни мењача (треба скинути поклопац тунела). Затим треба скинути поклопац напред на шасији, и два поклопца на кућишту резервног точка. Такође сам скинуо и браник да бих могао целу конзолу да извадим и очистим је од корозије. Потом сам убацио чауру, а конзолу намазао целом дужином тоатном машћу и вратио све на место. Сада је ручица мењача много прецизнија и лако улази у прву, не климата и нема много зазора.
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.