Претражи овај блог

петак, 29. октобар 2021.

Камински сат Марти са живиним клатном

 Овај занимљиви камински камени сат осим што има живино клатно има и видљиви анкер. На жалост један камен је испао из анкера а други се расклимао и то треба поправити. Поред тога машина је јако прљава. На федерхаусу за рад су откинута два зупца и неко је уместо њих набио мале чивије и тако их обрадио да се уклапају у зупчаник. Поправка је функционална али је ипак ружна и провизорна. Пендл федер је откинут.

16.11.2021.

Камен који сам недостајао сам направио од челика, и оба камена залепио калафонијумом. Анкеррад сам поправио - неки зупци су били искривљени па сам их исправио. Направио сам и нови пендл-федер. Машина је јако прљава али ради, и то доста добро.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.