Претражи овај блог

петак, 29. октобар 2021.

Мали будилник дилижанса HAC

 Ова мала дилижанса ХАЦ је добро направљена - стубови кућишта су од месинга, стакла су фазетирана, машина је са федерхаусима и никлованим плочама. Баланс је мали и лаган. Сат лоше ради због прљавштине. Федер за звоно је пукао па сам га скратио. После чишћења машина уопште није хтела да ради, неко је сабијао лежишта па сам морао мало да их прорајбујем, како радијално тако и аксијално јер је зазор био сасвим мали а нарочито се анкеррад заглављивао. Такође су чивије анкера биле поједене па сам их окренуо. Сада машина ради доста добро мада ход баланса није већи од 3/4 круга. Кућиште сам раставио и опрао у ултразвучној кадици. На вратима је недостајала једна чивија за шарку па сам је направио од меке челичне жице. Осовина казаљке за звоно је била поломљена па је неко залетовао на самом крају где је казаљка. Направио сам нову на стругу од електроде од 2,5 мм.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.