Претражи овај блог

петак, 21. децембар 2012.

Ауто-радио Fisher AX855

Донео колега радио, који је био исправан па је престао да ради после избијања осигурача. Када се покуша убацивање кода, он не реагује. У упутству пише да се после 3 убацивања неисправног кода апарат блокира, и тек после 6-10 сати се одблокира па се опет може покушати са кодом.
Тражио сам на интернету нешто о томе, али како је апарат старији нема претерано много података. Нашао сам да је код меморисан у EEPROM-у 2444, нашао то интегрисано коло на плочи, покушао да по неком руском упутству одблокирам спајањем ножице 4 (DO) на масу али без резултата.
На крају ми падне на памет да апарат можда треба да одстоји тих неколико сати укључен, а не искључен, и то је решило проблем! Чудно је да то у упутству није наглашено, али се ваљда подразумева да је апарат у колима и повезан када се све то ради. А код мене је стајао на столу, без напајања - мислио сам да је то време потребно да се испразни неки кондензатор, међутим то очигледно није тако. Вероватно да постоји неки бројач (или тајмер) у процесору који броји време до одблокиравања. А без напајања процесор (а тиме и бројач) не ради.

Ето, потребно је доста труда и времена да се нешто научи. И после кажу да знање не вреди...


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.