Претражи овај блог

петак, 17. април 2015.

Југо - предњи везни лим

Још кад смо узели ауто предњи везни лим је био труо, као и предња везна греда. Тада сам одоздо ставио један винклајзн којим сам повезао носаче стабилизатора и носач где се шрафи траверзна, а додао сам и санке. Предњи везни лим сам само провизорно окрпио, а у међувремену сам греду окрпио са унутрашње стране.
















Пре затварања унутрашњост сам очистио од рђе и офарбао. Међутим тај зарђали лим који се види је са спољне стране прекривен поцинкованим лимом тако да нема никакву носиву улогу.




Међутим, сада сам исекао доњи део везног лима заједно са рубом кога је заменио винклајзн, и занитовао сам три закрпе од поцинкованог лима дебљине 0,8 мм тако да је сада све то добро. Једино су места где се шрафе носачи стабилизатори делимично трула и то би требало санирати али за сада то нисам дирао. 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.