Претражи овај блог

четвртак, 30. април 2015.

Фолксваген буба - дно левог тунела и дно левог предњег коша

Скоро двадесет година од промене тунела и крпљења околних делова лимарије почели су поново да труле исти делови каросерије. За сада сам леви тунел местимично крпио, трули углавном тунела услед слабе заштите.
Међутим подови су по ивицама и местима где се шрафе за каросерију такође почели да труле па би и то требало санирати. Ово би могло да се изведе поцинкованим лимом, тако да се савије у одговарујећем профилу и да се занитује по ивицама уместо трулих делова. Ивице пода имају једноставан профил и то би могло да се успешно уради.
Место споја предњег дела тунела и коша је изведено непрописно, јер ту постоји велики преклоп лима а таква места су увек жаришта корозије. На том месту се она наравно и појавила те је лим поједен изнутра, тако да сам тај део исекао и затворио споља а унутра додао једно ојачање. Све је то делимично и привремено решавање проблема које би требало темељно и потпуно санирати...

Поред тога на месту где је био заварен носач сирене зид кућишта резервног точка је потпуно иструлио, па сам то исекао и ударио закрпу величине око 20х15 цм. Ту је било мало муке око формирања јер је лим профилисан, али некако је успело. Требало би променити и дно кућишта, оно је прилично труло.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.