Претражи овај блог

субота, 13. јун 2015.

Бицикл - предња набла

Оба лежаја предње набле су пропала - кавези су се распали, точак се окретао на осовини која се услед тога појела на два места. Узрок је похабана шољица на једном лежају, услед чега је порастао зазор па су се оштетили и кавези. Један лежај сам успео да оспособим тако што сам ставио 10 уместо 7 куглица али без кавеза (нисам могао да нађем резервни део). Код другог лежаја је шољица потпуно похабана, па сам некако успео да је извадим и уместо ње ставим обичан лежај 609. Конус сам одгрејао и обрадио на 9 мм тако да улази у лежај. На тај начин сам некако оспособио наблу, није као фабричка али трајаће неко време. Пре поправке је точак имао велики луфт и тешко се окретао под оптерећењем.

Све ово је резултат неодржавања - лежајеве треба редовно чистити и подмазивати јер прљавштина делује абразивно и трошење лежаја је неминовно.

Најлакше би било променити целу наблу али је нема у продаји (28 рупа за точак од 20 цолова). 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.