Претражи овај блог

петак, 13. новембар 2015.

Голф - семеринзи мењача

После доста година опет је процурио семеринг полуосовине тачније прирубнице хомокинетичког зглоба. Такође је и семеринг бирача потрошен па је и ту цурило уље. Семеринг прирубнице је димензија 40х52х9 а семеринг бирача је 15х24.



Промена семеринга прирубнице је релативно лака - одврне се 6 шрафова хомокинетичког зглоба, затим један шраф у центру прирубнице и она се извуче напоље. Затим се семеринг замени и све врати назад. Сувише лепо да би било истинито - приликом набијања новог семеринга успео сам да га оштетим јер је пречник био око 52,3 мм што је изгледа много за набијање. Услед оштрих ивица седишта гума на ободу је почела да се цепа. Срећом сам имао други семеринг, ивице седишта сам оборио шабером а ивице семеринга на тоцилу па сам некако успео да га наместим.

Семеринг бирача сам заменио тако што сам целу чауру полако извукао напоље па сам заменио семеринг и вратио чауру.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.