Претражи овај блог

петак, 1. април 2016.

Проветравач траве

Уређај служи за проветравање траве, чиме се одстрањује маховина која штетно делује на осетљиву сејану траву. На мотору је пластични вентилатор који је изливен заједно са зупчастим каишником профила HDT-3M. Каиш покреће бубањ са жицама које проветравају траву. услед заглављивања бубња каишник на мотору је скроз поједен а каиш је пукао, тако да сада сем каиша треба заменити и тај каишник. Како тај каишник не може да се набави, мораће нешто да се импровизује. Срећом каиш је стандардан па се може набавити каишник стандардне димензије и њега ћу да преправим тако да може да се монтира. На жалост они су предвиђени за осовину до 6 мм а осовина мотора је пречника 8 мм па ћу морати нешто да дорадим.



4.4.2016.

Каишник сам разбушио на 5,8 мм а на главчину сам ради ојачања набио изнутра обрађену матицу М10. Ту сам избушио и урезао два М4 навоја који ће осигурати каишник на осовини. Осовину мотора сам обрадио на 5,83 мм и на њу ћу да набијем каишник.

8.4.2016.

Мотор сам склопио, лежајеве заменио, каишник набио и стегао. Лежајеве сам пре монтаже отворио и заменио сам маст, ставио сам Галаксову алуминијум-комплекс маст. Требало би све да ради добро.

12.4.2016.

Машина смонтирана и испробана, све ради без грешке.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.