Претражи овај блог

среда, 30. новембар 2016.

Буба - платине

Ујутро кад сам полазио на посао било је прилично хладно, око -3°C. Ауто је упалио из прве, али се после 5-6 секунди и угасио. И више није хтео да упали. Како је акумулатор слаб после неколико верглања се приметно испразнио, па сам покушао да упалим кабловима са другим акумулатором али без успеха. Касније сам видео да су платине биле прљаве, очистио сам их листићем обичног белог папира и одмах је упалио. Те нове платине сам монтирао пре око годину дана али их нисам чистио у међувремену. Повремено их треба очистити обичним белим папиром без скидања, јер у разводнику увек има масноће и нечистоће која се повремено накупи па може да направи проблем. Додуше оне старе платине нисам тако често чистио, изгледа да су биле баш добре...

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.