Претражи овај блог

понедељак, 21. новембар 2016.

Камински сат RR

Овај камински сат је врло добро очуван, а фирма RR ми је непозната. На сајту http://www.mikrolisk.de/ постоји списак многих фабрика сатова, а под RR се воде два швајцарска произвођача (Revuz & Cie. и Romandor SA).
Федер за звоно је пукао, па сам морао цео механизам да раставим. Поред тога сам пронашао два локера (на анкерраду и претходном зупчанику), а један рукавац је био видно похабан. Рукавац сам исполирао али локере тек треба да поправим. Федерхаус има челични поклопац, а унутра је све залепљено неком зеленом смолом за коју претпостављам да је ужегло биљно уље. Минерално уље не може онако да се ужегне а негде сам читао да је основа спреја WD40 у ствари рицинусово уље, тако да је могуће да је неко некада то искористио да га подмаже. И на анкеру сам нашао трагове те смоле. Све сам потопио у раствор детерџента али изгледа да се не скида, мораћу да применим нешто друго.

22.11.2016.

Федер сам одгрејао и избушио а затим и формирао да легне на осовину. После тога сам премазао све површине уљем и монтирао га у федерхаус. Оно лежиште са локером сам пажљиво истурпијао тако да се рупа врати на центар па је проширио на 2,5 мм. Затим сам направио месингану биксну на стругу и набио је у проширену рупу. Овим је поправка завршена, па сам машину саставио и пустио у пробни рад. За сада ради како треба.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.