Претражи овај блог

уторак, 13. март 2018.

Камински сат Швебеанкер

Овај мали камински сат има стандардну ФХС машину са балансом и цилиндричним ласом. Изгледа да је стајао на неком влажном месту јер су осовинице корозирале површински. Са пар капи уља је пропрадио, али је услед пуцања федера за избијање искривљена осовина првог зупчаника до федера, осовина зупчаника са звездом за покретање чекића и откинут је један зуб на федерхаусу. Зуб сам поправио уградњом комада месинганог лима дебљине 1 мм (на стругу сам циркуларем просекао канал па сам то залетовао и обрадио). Искривљене осовине сам исправио, све подмазао моторним уљем и сат је прорадио. Испоставило се да то није довољно па сам машину потпуно раставио, исполирао све рукавце и уклонио површинску корозију и нечистоћу месинганом челичном четком.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.