Претражи овај блог

четвртак, 15. март 2018.

Голф - потрошња струје

Приметио сам да се напон инсталације чудно понаша када се мотор добро загреје, после мало дуже вожње, па сам одлучио да измерим потрошњу и производњу. Резултати су следећи:

-дуго светло 11А
-кратко светло 6/9А
-вентилатор хладњака 6А
-грејач задњег стакла 6А
-вентилатор кабине 6/9/12А
-грејач карбуратора 6А
-позиционо светло, паљење, релеји 4А

При нормалној вожњи раде позиционо светло (4А), кратко преко димера (6А) и грејач карбуратора (6А) што укупно износи око 16А. Ако се упале још вентилатор кабине (9А) и грејач задњег стакла (6А) то већ достиже 31А што је максимална струја коју алтернатор даје при средњој туражи (до 3000 о/мин). Према томе треба бити обазрив при коришћењу електричних потрошача, јер се може десити да се акумулатор испразни услед недовољног пуњења. Када мотор још није сасвим загрејан (а тиме ни алтернатор) производња струје је довољна али изгледа да се нешто дешава када се све довољно загреје. Мораћу да поновим мерење када дође до такве ситуације. Пад напона на кабловима између алтернатора и акумулатора је испод 0,3 волта укупно тако да то није од већег утицаја.
При томе преко контакт браве протиче велика струја, и то ћу да растеретим уградњом релеја. Најпростије би било уградити један или два већа релеја на самом улазу у браву чиме би се уложак у потпуности растеретио а смањио би се и пад напона.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.