Претражи овај блог

понедељак, 1. октобар 2018.

Југо - ручна кочница

Већ годинама на југу ручна кочница слабо држи. До сада сам мењао пакнове више пута и сајлу али без резултата. Ставио сам валео пакнове мислећи да они претходни нису добри (ремса шпански) али се није ништа променило. Добоши су на први поглед исправни - нема рисева и нису много овални, али једино њих нисам мењао. Сумњам додуше и на маказице пакнова (мада ту нема шта да се поквари, али их је можда неко некад променио неоригиналним) као и на ручку, али то сам већ све отварао и разрађивао без резултата... 
Осим тога зафарбао сам нека зарђала места и ставио пар закрпа где су се појавиле рупе.

8.10.2018.

Поново сам скинуо добоше и пакнове, и полуге које размичу пакнове. Полуге су биле мало зарђале па сам чивије очистио и подмазао, а крај где належе пакн је имао доста зазора па сам претпоставио да то утиче да пакн склизне са стране и крак полуге се повећа па сила ослаби. Зато сам наварио материјал и истурпијао тако да је облик прореза задржан али је зазор много мањи па крак полуге остаје исти. Поред тога сам подмазао и сајле али резултат је мање више исти - кочница не држи много јаче али се ручица лакше повлачи јер је све подмазано и лако покретно.
Следећи корак је замена добоша које сам већ купио и остаје само да их монтирам.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.