Претражи овај блог

недеља, 7. октобар 2018.

Бојлер - прегревање

Непосредно по промени грејача бојлер се прегрејао! Термометар је показивао преко 130 степени. Из неког разлога радни термостат није искључио а сигурносни тек тада, па би вода одавно прокључала да систем није под притиском. Ако је притисак 3 атмосфере вода кључа на око 130°C тако да вода унутра није још била прокључала али је сигурносни вентил срећом прорадио па је вратио воду из бојлера назад у инсталацију и тиме спречио пуцање казана. 
Морам да видим шта се десило са термостатима. Планирао сам да вежем грејач преко релеја тако да радни термостат не буде оптерећен струјом, како се не би десило да контакти зашмелцују што је могућ узрок оваквог квара.
Термостати нису никада мењани, оригинални су. Требало је да проверим исправност али до пре неки дан је све радило нормално...

7.10.2018.

Испитивањем сам установио да је сигурносни термостат неисправан а да је радни услед нечега зашмелцовао и није искључио. Контакте сам очистио, нису били залепљени. Ставио сам нови сигурносни термостат и додао сам релеј тако да сва струја иде преко сигурносног термостата, а радни управља релејем који пали грејач. Тако је радни термостат оптерећен само струјом намотаја релеја док струја грејача иде преко контаката релеја. Ради ове преправке морао сам да направим нову инсталацију. Стара је иначе била прилично дотрајала, неке клеме су кородирале а неке су се и грејале.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.