Машина је уобичајена са плутајућим балансом. На први поглед изгледало је да је пукао федер за рад. Када сам машину извадио видело се да је први зупчаник до федера проклизао на осовини, није био добро закован. Зпчаник сам извадио и поново га заковао а и залетовао да се то не би поновило. Анзец за ковање није био довољан, да је био већи спој би био поузданији.
После неколико капи моторног уља сат је прорадио. Требало би машину очистити јер има згуснутог уља на неким лежиштима. И ову је неко изгледа "подмазивао" зејтином, зелена смола указује на ужегли зејтин. Када се стави сат наравно ради неко време док се уље не ужегне, а кроз месец или два се тако залепи да се може очистити једино механички. Овде срећом нема много тих наслага...
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.