Претражи овај блог

четвртак, 18. јун 2020.

Зидни Густав Бекер 1331808

Овај зидни сат има машину из Фрајбурга са серијским бројем 1331808 и има два федера. Анкер је са измењивим палетама, ружа клатна је ливена од месинга са украсима, а циферплат је налик на шотене од месинганог лима. Сат је веома прљав и уље се прилично стегло међутим ипак ради. Према серијском броју сат је направљен 1898. Машина је комплетна и нема истрошења.

 Машина је одлично очувана али прљава.



Ружа је одливена од месинга и прилично је тешка.

29.7.2020.

Машина опрана у бензину и растављена. Нема механичких недостатака, све је исправно и није похабано. После прања морао сам све делове да очистим месинганом четком а плоче сам мало исполирао јер другачије нисам могао да их очистим. Федерхаусе сам отворио - оба федера су на крају била напрсла, један мало а други само што се није откинуо па сам их скратио за толико. Машину сам саставио и сада ради на суво за пробу.

18.6.2021.

Иако су федери скраћени машина не ради до краја, то јест стане пре но што се одвије федер за рад. Установио сам да на неким лежиштима постоје минимални трагови трошења то јест локери који би могли да проузрокују повећано трење односно заглављивање осовиница. Та лежишта сам прорајбовао и скинуо само пар стотих тако да се зазор практично није повећао а рупе су поново округле. То би требало да осигура поуздан рад без превременог стајања.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.