Претражи овај блог

понедељак, 17. мај 2021.

Прикључак за баштенско црево

 Баштенска црева за воду се повезују такозваним брзим прикључцима, који су на жалост лошег квалитета. Они пластични трају кратко, било да су скупљи или јефтинији. Успео сам да пронађем месингане, међутим три кукице које држе мушки део су од пластике. Временом пукну или се похабају па прикључак под притиском испада. Таква два комада сам успео да поправим тако што сам направио нове кукице од месинга. Од ОК материјала сам фрезовањем добио приближан профил, на стругу исекао циркуларем и на крају дотерао турпијањем. Претпостављам да ће ово да траје дуже од пластике. Фрезовао сам на бушилици помоћу стеге са координатним столом. На жалост сто је прилично траљаво направљен, требало би га дотерати - има доста зазора у шпинглама а пакнови стеге нису управни на клизне површине.

Касније сам набавио прикључке који уместо тих кукица имају челичне куглице, ово решење је далеко боље и не би требало да има слабе тачке. Ако се уз такав женски прикључак користи мушки пластични он ће брзо да се похаба, али ако се користи месингани не би требало да се то деси.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.