Претражи овај блог

четвртак, 20. мај 2021.

Буба - ауспух

 Поледњи лонац је трајао 10 година, претходни не више од 4. Сада ћу да ставим немачки лонац Ернст од алуминизираног лима, а префарбао сам га споља два пута ватросталном фарбом дупли-колор, видећемо колико ће то деловати против корозије.

22.5.2021.

Оригинални грејач на страни возача (из 1971.) сам поправио - оплата од лима је прилично иструлила па сам то закрпио а цев која је изгорела сам одсекао и заменио. Да бих заварио цев морао сам да одсечем оплату и после сам ту занитовао траку од поцинкованог лима, тако да је сада то добро. Цев има зидове од 3 мм и надам се да ће да траје. 



Грејач на страни сувозача је мање пропао, оплата је добра али је цев прогорела на месту крпљења па сам то заварио тако је ту сада једно задебљање које ће трајати неко време. Оригиналне цеви имају зид од 3 мм док је код заменских грејача зид много тањи, мислим да нема ни 2 мм.

5.6.2021.

Коначно сам све монтирао. Ставио сам нове дихтунге и шелне, и оригиналне издувне цеви тако да је сад мотор тих и звучи како би требало. Грејање ради и све је како треба, једино сам морао да наставим сајлу на сувозачкој страни јер је била кратка. Лонац је офарбан два пута ватросталном фарбом тако да се надам да ће потрајати.

Поред тога сам очистио и офарбао лимове изнад мењача и задњи везни лим, требало би да се корозија неко време не појављује.


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.