Претражи овај блог

понедељак, 24. мај 2021.

Зидни сат DUFA

 Покидан пендл-федеp. Искористио сам месингане крајеве и заменио опругу, сада ради. Има велики локер на једном од зупчаника али то изгледа да не утиче на рад... Федери су прилично суви и требало би их подмазати.


31.5.2021.

Како сат није хтео да ради дуже од 2-3 дана, растурио сам машину. Федери су били улепљени ужеглим уљем (сумњам да је неко сипао зејтин), постојала су два локера (један сам поправио биксновањем а друго лежиште сам прорајбовао). Крај пендл-федера је можда мало ударао у вођицу анкера па сам то обрадио. Сада изгледа да ради како треба, видећемо како ће се показати. Машина је добро очувана, нема трагова поправке. Плоче су дебеле око 1,7 мм а сем та два локера нема трагова трошења. Федери су веома јаки па је то вероватно узрок локерима. Сви мали зупчаници су са бошевима а анкер је са повратним трзајем. Машина је из 1929. Кутија је од пуног дрвета и одлично је очувана.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.