Претражи овај блог

уторак, 27. јун 2023.

Камински сат H.A.C.

Овај сат је вероватно из 1936. године (утиснута је и на машини и на федеру). Федер за мелодију је пукао близу унутрашњег краја али је и на спољном крају постојала напрслина, па сам га скратио. Међутим како сам га унутра скратио за око 2 круга требало га је савити да обухвати осовину, па иако сам га одгрејао опат је напрсао и морао сам да га заменим. У недостатку истог ставио сам ужи федер исте дебљине (0,45 мм) од кинеског зидног сата. Морао сам да га скратим за око пола метра. Уз доста муке (федерхаус је доста мањи од кинеског) сам успео да га монтирам.
Сат ради али многа лежишта су разлокана, локери нису велики али ипак постоје. Анкер је Грахамов па би сат требало да ради релативно тачно.
Сахатно стакло недостаје, а на кућишту постоји оштећење од удара или пада, иначе је доста добро очувано.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.