Овом огледалу се одломио носач. Из оквира је излазио један М4 шраф и спајао је доњи носач са фрикционим зглобом. Овај зглоб је обична најлонска чаура убачена у кугласти наставак, који је даље везан за конструкцију носача огледала.
Ево како сам ово поправио - на једно парче прохромског лима дебљине 1 мм сам хартлетовао имбус шраф са упуштеном главом квалитета 10,9. Овај не би требало да пукне...
У суштини до квара је дошло јер је носач слабо димензионисан. Додуше да су ставили квалитетан шраф он вероватно не би пукао, али М4 је ипак јако мали шраф. Такође, услед оптерећења при померању огледала рам се искривио на месту где је излазио шраф. Он изнутра има мало парче лима као појачање али оно чак није ни заварено за рам већ је само убачено унутра. Вероватно је глава шрафа била запунктована за овај лимчић. Све у свему - јако слабо изведено. Иако су сви делови од челика и месинга, ако се конструкција не изведе како треба не треба очекивати трајност и робусност.
Ево како сам ово поправио - на једно парче прохромског лима дебљине 1 мм сам хартлетовао имбус шраф са упуштеном главом квалитета 10,9. Овај не би требало да пукне...
Са четири челичне поп-нитне пречника 4 мм сам занитовао ово појачање на рам огледала.
Спремно за уградњу...
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.