Претражи овај блог

уторак, 10. март 2015.

Дипон P3FR41

Упаљач је одлично очуван, нема огреботине и оштећења али је неисправан. Вентил који затвара гас не ради, гумица је тврда и затвара уопште. Друго, излазна дизна је одломљена јер је неко претерано стегао и навој је пукао. Заломљени део сам лако одврнуо али остаје да се то поправи. Најбоље би било да се цела дизна направи нова али нажалост немам могућност да нарежем М2 навој па ћу морати нешто да импровизујем.




Вентил сам поправио тако што сам исекао гумицу пречника 2 мм од мембране за бензинску пумпу, убацио испод клипа вентила и то сада ради. Ето начина да се поправи овај уобичајени квар. Овај материјал је јако квалитетан и требало би да траје.
 Глава дизне са четвртком се одломила. Навој је М2, унунтрашња рупа је пречника 0,75 мм. Дизна је од меког челика. Главу сам избушио бургијом од 1,5 мм у дубини од око 2 мм.

 Затим сам урезао навој М2.
 Навој урезан.


 Од једног шрафа М2 одсекао сам главу и искористио навој да направим шупљи брезон. Овде га бушим на стругу бургијом 0,74 мм. Пре тога сам крај поравнао ножем и забушио малим забушивачем. Да би рупа била центрична бургија мора да буде добро наоштрена и да се шпанује сасвим лагано.
 Готов шупљи брезон. Дужина је око 7 мм.
 Дизна је поправљена - брезон је заврнут у главу. Доле је одломљени комад навоја дизне.






Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.