Претражи овај блог

среда, 2. март 2016.

Чишћење рђе електролизом - рингла од шпорета

Нашао сам стару ринглу од шпорета са три клеме али је зарђала. Нових нема у продаји (само са више клема) па да не би мењао и прекидач очистићу ову од рђе електролизом. Струју сам ограничио на 1,5А а напон на 10 волти тако да је и снага ограничена на 15 вати. Количина воде је мала па да се све то не би прегрејало морао сам да ограничим и струју и напон. Процес сам поставио 1.3.2016. у 21 сат.
За око 30 сати рђа је потпуно скинута, али је површина остала еродирана корозијом. Најбоље би било обрадити површину на стругу али нажалост немам такву могућност.

2 коментара:

  1. Kako se konstruiše ovaj elektrolizni čistač dobro bi mi došao za čišćenje alata

    (Pacovi iz LABa)
    Pozdrav,
    Igor.

    ОдговориИзбриши
  2. Овде има више детаља

    http://kisobrani.blogspot.rs/2012/07/blog-post_6700.html

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.