Претражи овај блог

понедељак, 25. децембар 2017.

Голф - разводник

Одавно на споју разводника и главе мотора цури уље, али у последње време то је прилично па сам решио да отклоним узрок. На споју постоји оринг који је у добром стању и приметио сам да уље долази из унутрашњности разводника. Демонтажом свих делова сам установио да је семеринг на крају осовине потпуно тврд па је он узрок цурења. Срећом набавио сам га у продавници делова (оригинал Kaco). За подешавање аксијалног зазора постоје шајбне, неколико их је од челичног лима а две су од неког вештачког материјала (изгледа као текстолит) и оне су се распале па ћу морати да их заменим нечим другим. Зазора у лежиштима нема, брегови нису истрошени, тако да је разводник у доста добром стању.

Платине сам променио, јер старе одскачу што се види по обртомеру. Док их нисам чистио нису одскакале, а такође сам мало проширио пластичну чауру јер се чекић тешко окретао. Шта је од тога изазвало одскакање не знам, зазора у чаури скоро да нема али се тешко окретање чекића можда одражавало на смањење одскакања. Могуће је да је одксакање проузроковано тиме што се контакти додирују у једној тачки а не на већој површини, пре чишћења се видео отисак који је настао дуготрајном употребом па је могуће да је додирна површина била већа.

Могао бих помоћу једног разводника да направим инсталацију за испитивање платина. На осцилоскопу би се видело да ли контакти одскачу при затварању или не. Додуше код транзисторског паљења а и код класичног то нема неког утицаја (сем можда на повећано варничење код класичног), али код тиристорског то ствара вишеструку варницу на почетку паљења и не знам какав би то могло да има утицај на рад мотора.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.