Претражи овај блог

недеља, 4. фебруар 2018.

Југо - ауспух

Цев ауспуха је пукла код носача зашрафљеног за мењач. Провизорно сам то поправио комадом алуминијумског лима којим сам обавио цев на том месту па преко њега монтирао носач и још једну шелну што би требало да спречи цев да отпадне док је не променим. То је слаба тачка јер је цев круто спојена па услед вибрација мотора и померања у гуменим носачима долази до оптерећења и негде мора да пукне, а непосредно после носача је изгледа највеће оптерећење па обично пукне ту. Иначе цев није корозирала.

19.2.2018.

Цев је скроз пукла и раздвојила се на месту где сам прикрпио па сам одлучио да је ипак заменим. Цев сам имао од пре, али када сам покушао да је уградим установио сам да је за пречник краја који улази у цев лонца 42 мм уместо 40 мм те је уградња немогућа. Морао сам да купим другу цев која је одговарајућег пречника, али су зидови знатно тањи.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.