Претражи овај блог

уторак, 15. мај 2018.

Аутомобилска брава

Брава је од врата Шкоде фабије. Неисправност је у томе што се врата сама од себе закључавају и откључавају током вожње. Браву сам отворио, унутра је мали мотор (величине оних из играчака) који преко преносног механизма откључава и закључава браву. Унутра постоји 5 микропрекидача који контролишу рад механизма. Један од њих је имао лош контакт али како је заливен лепком намучио сам се док сам га отворио. Контакте сам очистио и тај сада ради. Поред тога на плочици је било неколико хладних лемова на месту конектора па сам то прелетовао. Унутра постоји само један отпорник, дакле нема електронике.
Цела конструкција је сувише нежна и осетљива, многи делови у механизму су пластични. Види се да је прављено да траје кратко, солиднијим решењима би се постигла далеко већа трајност и поузданост али очигледно да то данас није циљ произвођача. Нова заменска брава кошта око 5000 динара док је оригинална вероватно много скупља.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.