Претражи овај блог

понедељак, 17. септембар 2018.

Југо - хауба и предњи везни лим

Хауба је зарђала на предњем рубу па сам је променио. Рђа је скоро прогризла на месту где је лим запертлован, могло би да се закрпи али је промена бржа и јефтинија, па сам на отпаду купио хаубу исте боје, мало је дотерао и заменио. Наравно било је потребно подешавање и није баш сасвим неоштећена (предњи леви ћошак је био мало ударен па сам то покушао да исправим) али је у сваком случају много боља од старе.

Предњи везни лим је био зарђао и на неким местима иструлило па сам то све очистио, закрпио и офарбао. Користио сам белу фарбу RAL1013 која прилично одговара фабричкој (застава бела 224). Сада је предњи крај уређен, остало је још да се тачке корозије на спољној страни каросерије среде. Одоздо је све у реду, једино би требало резервоар за бензин да очистим и префарбам јер је доста корозирао.

Тако то иде када се кола запусте, већ неколико година нисам ништа радио око лимарије па је сада дошло време да се понешто поправи. 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.